
Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniem
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem.
Uwagi:
Upomnienie informuje kontrahenta o fakcie złożenia sprawy do rąk prawników w przypadku nieuregulowania płatności w dodatkowym terminie.
Informacje techniczne:
Pismo z informacją można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta. Jest możliwość edycji pisma na własne potrzeby (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) dodając np. dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem należy wysłać do kontrahenta, który wystąpił o przedłużenie terminu.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności, wzór pisma potwierdzającego przedłużenie terminu płatności,przykładowe pismo potwierdzające przedłużenie terminu płatność,potwierdzenie przedłużenia terminu płatności,wzór potwierdzenia przedłużenia terminu płatności,przykładowe potwierdzenie przedłużenia terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz |