
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przedłużyć należy złożyć pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument Word - plik można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie lub dokonać najpierw jego edycji - wypełniając na komputerze odpowiednie pola - i dopiero wtedy wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Dokument można złożyć w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub wysłać pocztą na wskazany adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
internet orange,rozwiązanie umowy internet orange,wypowiedzenie business everywhere,rozwiązanie umowy business everywhere,zakończenie umowy business everywhere,orange business everywhere
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do wystawienia korekty faktury za niezamawiane usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o biling za telefon stacjonarnySieć Orange - PTK Centertel Sp. z o.o. do swojej oferty wprowadziła również usługę telefonii stacjonarnej. W przypadku gdy z niej korzystasz a rachunek, który otrzymałeś wydaje Ci się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Orange, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii